Рисунок у підготовці студентів – майбутніх графічних дизайнерів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-7951.1.2018.146814

Ключові слова:

фундаментальний, викладання, традиція, методика, рисунок

Анотація

Мета роботи – окреслити фахово-педагогічні принципи оптимальної і найбільш результативної методики викладання фундаментальної академічної дисципліни «Рисунок» в сучасних умовах, визначити співвідношення між традиціями «універсальної» академічної школи та інноваціями у навчальному процесі. Методологія дослідження полягає в пошуку нових форм викладання академічного рисунка – поєднанні класичного методу ретельного студіювання натури з метою оволодіння головними принципами відтворення тривимірного зображення на площині і методу творчого експерименту, суттю якого є інтеграція фундаментальних художніх дисциплін і застосування новітнього технологічного інструментарію для практичного втілення образів. Наукова новизна роботи полягає у розширенні уявлень про організацію конструктивного підходу до викладання рисунка і шляхи особистого розвитку фахівця. Висновки. Доведено значимість рисунку в дизайнерській освіті в умовах бурхливого розвитку цифрових технологій, визначено співвідношення між традиціями академічної школи і новими досягненнями у сфері дизайну, розкрито сутність запропонованої методики і окреслено завдання педагога.

Біографія автора

Svitlana Lopukhova, Київський національний університет культури і мистецтв

Доцент, заслужений художник України

Посилання

Danylenko, V. (2002). Dyzain [Design]. Kharkiv: Kharkiv State Academy of Design and Fine Arts [in Ukrainian].

Droste, M. (2008). Bauhauz [Bauhaus]. (Yu. Kotova, Trans.). Moscow: Art-Rodnіk [in Russian].

Horelov, M.V. (2006). Risunok kak instrument proektnogo myshlenija (na primere MGHPU im. S. G. Stroganova) [Drawing as an instrument of project thinking (on the example of MSAIS named after. S.Stroganov)]. (Extended abstract of candidate’s thesis). State Art and Industrial University. S.G. Stroganova,Moscow [in Russian].

Khan-Mahomedov, S.O. (1995). VHUTEMAS [VHUTЕMAS]. (Book 1). Moscow: Ladya [in Russian].

Martynyuk, S.L. (2014). Rysunok u pidhotovtsi fakhivtsiv hrafichnoho dyzainu [Drawing in the training of graphic design specialists]. Retrieved from http://art-kipdm.if.ua/2014/12/19/1035/ [in Ukrainian].

Nussbaum, M. (2014). Ne radi pribyili: zachem demokratii nuzhnyi gumanitarnyie nauki[Not for profit: why democracy needs the humanities]. (M. Bendet, Trans.). Moscow: Publishing House of Higher School of Economics [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-23

Як цитувати

Lopukhova, S. (2018). Рисунок у підготовці студентів – майбутніх графічних дизайнерів. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, (1), 42–49. https://doi.org/10.31866/2617-7951.1.2018.146814

Номер

Розділ

ДИЗАЙН ВІЗУАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ