Рисунок у підготовці студентів – майбутніх графічних дизайнерів
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-7951.1.2018.146814Ключові слова:
фундаментальний, викладання, традиція, методика, рисунокАнотація
Мета роботи – окреслити фахово-педагогічні принципи оптимальної і найбільш результативної методики викладання фундаментальної академічної дисципліни «Рисунок» в сучасних умовах, визначити співвідношення між традиціями «універсальної» академічної школи та інноваціями у навчальному процесі. Методологія дослідження полягає в пошуку нових форм викладання академічного рисунка – поєднанні класичного методу ретельного студіювання натури з метою оволодіння головними принципами відтворення тривимірного зображення на площині і методу творчого експерименту, суттю якого є інтеграція фундаментальних художніх дисциплін і застосування новітнього технологічного інструментарію для практичного втілення образів. Наукова новизна роботи полягає у розширенні уявлень про організацію конструктивного підходу до викладання рисунка і шляхи особистого розвитку фахівця. Висновки. Доведено значимість рисунку в дизайнерській освіті в умовах бурхливого розвитку цифрових технологій, визначено співвідношення між традиціями академічної школи і новими досягненнями у сфері дизайну, розкрито сутність запропонованої методики і окреслено завдання педагога.Посилання
Danylenko, V. (2002). Dyzain [Design]. Kharkiv: Kharkiv State Academy of Design and Fine Arts [in Ukrainian].
Droste, M. (2008). Bauhauz [Bauhaus]. (Yu. Kotova, Trans.). Moscow: Art-Rodnіk [in Russian].
Horelov, M.V. (2006). Risunok kak instrument proektnogo myshlenija (na primere MGHPU im. S. G. Stroganova) [Drawing as an instrument of project thinking (on the example of MSAIS named after. S.Stroganov)]. (Extended abstract of candidate’s thesis). State Art and Industrial University. S.G. Stroganova,Moscow [in Russian].
Khan-Mahomedov, S.O. (1995). VHUTEMAS [VHUTЕMAS]. (Book 1). Moscow: Ladya [in Russian].
Martynyuk, S.L. (2014). Rysunok u pidhotovtsi fakhivtsiv hrafichnoho dyzainu [Drawing in the training of graphic design specialists]. Retrieved from http://art-kipdm.if.ua/2014/12/19/1035/ [in Ukrainian].
Nussbaum, M. (2014). Ne radi pribyili: zachem demokratii nuzhnyi gumanitarnyie nauki[Not for profit: why democracy needs the humanities]. (M. Bendet, Trans.). Moscow: Publishing House of Higher School of Economics [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Світлана Лопухова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.