Дуальна освіта у фешн-дизайні: проблеми і перспективи
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-7951.1.2018.148144Ключові слова:
традиційний університет, нові вимоги до компетенції дизайнерів, дистанційна освіта, аудиторний контакт «викладач-студент», дуальна форма освітиАнотація
Мета дослідження. Стаття присвячена аналізу перспектив дуальної освіти як фактору модернізації сучасних університетів з конкретизацією особливостей її реалізації для підготовки фешн-дізайнерів нового покоління. Методи дослідження. Методологія дослідження ґрунтується на системному підході до аналізу процесів трансформації екосистеми освіти. Також має місце порівняльна характеристика сильних і слабких сторін функціонування традиційних університетів та університетів, які були модернізовані у результаті введення до системи підготовки методів дуальної освіти, що, у свою чергу, реалізована на основі шестикомпонентної моделі рейтинг-оцінки бренду навчального закладу. Наукова новизна дослідження полягає в оцінці потенційних можливостей використання моделі дуальної освіти для напрямів підготовки, які вимагають суперпозиції формалізовано-алгоритмічного та образного мислення. Крім того, обґрунтовано доцільність використання дуальної форми освіти для підготовки фешн-дизайнерів нового покоління. Висновки. Охарактеризовані роль і місце дуальної форми освіти в архітектурі глобальної системи освіти майбутнього, показані перспективи розвитку дуальної системи освіти у галузі фешн-дизайну, сформульовано напрямки подальших досліджень підготовки фешн-дизайнерів у форматі дуальної освіти.Посилання
Andreitsiv, I. (2017). Shcho take dualna osvita i navishcho vona ukraintsiam [What is dual education and why it is for Ukrainians]. Retrieved from https://life.pravda.com.ua/society/2017/02/16/222630/ [in Ukrainian].
Barber, M., Donnelli, K., & Rizvi, S. (2014). Nakanune shoda laviny. Vysshee obrazovanie i grjaduwaja revoljucija [On the eve of the avalanche. Higher education and the coming revolution]. Retrieved from https://jsps.hse.ru/index.php/vo/article/download/5791/6304 [in Russian].
Dualnoe obrazovanie – innovatsionnaya tehnologiya obucheniy. (2017). [Dual education - innovative learning technology]. Retrieved from http://www.dut.edu.ua/ru/news-1-0-4044-dualnoe-obrazovanie---innovacionnaya-tehnologiya-obucheniya [in Russian].
Kudelya, N. (2017). Dualnoe obrazovanie v Germanii: plyusyi i minusyi [Dual education in Germany: the pros and cons]. Retrieved from http://www.partner-inform.de/partner/detail/2017/9/269/8706/dualnoe-obrazovanie-v-germanii-pljusy-i-minusy [in Russian].
Luksha, P., & Peskov, D. (2013). Buduschee obrazovaniya: globalnaya povestka [Future of Education: A Global Agenda]. Retrieved from http://map.edu2035.org/attachments/7/a52816a4-8139-412c-809f-74ad18ca5292.pdf [in Russian].
Pulyaevskaya, A. (2016). Metodyi obucheniya i piramida Deyla [Teaching methods and pyramid Dale]. Retrieved from https://nitforyou.com/metodped/ [in Russian].
KFI Kiev Fashion Institute. Fashion obrazovanie ot liderov industrii [Fashion education from industry leaders]. Retrieved from http://kievfashioninstitute.com [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ірина Гардабхадзе
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.