Дуальна освіта у фешн-дизайні: проблеми і перспективи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-7951.1.2018.148144

Ключові слова:

традиційний університет, нові вимоги до компетенції дизайнерів, дистанційна освіта, аудиторний контакт «викладач-студент», дуальна форма освіти

Анотація

Мета дослідження. Стаття присвячена аналізу перспектив дуальної освіти як фактору модернізації сучасних університетів з конкретизацією особливостей її реалізації для підготовки фешн-дізайнерів нового покоління. Методи дослідження. Методологія дослідження ґрунтується на системному підході до аналізу процесів трансформації екосистеми освіти. Також має місце порівняльна характеристика сильних і слабких сторін функціонування традиційних університетів та університетів, які були модернізовані у результаті введення до системи підготовки методів дуальної освіти, що, у свою чергу, реалізована на основі шестикомпонентної моделі рейтинг-оцінки бренду навчального закладу. Наукова новизна дослідження полягає в оцінці потенційних можливостей використання моделі дуальної освіти для напрямів підготовки, які вимагають суперпозиції формалізовано-алгоритмічного та образного мислення. Крім того, обґрунтовано доцільність використання дуальної форми освіти для підготовки фешн-дизайнерів нового покоління. Висновки. Охарактеризовані роль і місце дуальної форми освіти в архітектурі глобальної системи освіти майбутнього, показані перспективи розвитку дуальної системи освіти у галузі фешн-дизайну, сформульовано напрямки подальших досліджень підготовки фешн-дизайнерів у форматі дуальної освіти.

Біографія автора

Irene Hardabkhadze, Київський національний університет культури і мистецтв

Доцент кафедри технологій і дизайну

Посилання

Andreitsiv, I. (2017). Shcho take dualna osvita i navishcho vona ukraintsiam [What is dual education and why it is for Ukrainians]. Retrieved from https://life.pravda.com.ua/society/2017/02/16/222630/ [in Ukrainian].

Barber, M., Donnelli, K., & Rizvi, S. (2014). Nakanune shoda laviny. Vysshee obrazovanie i grjaduwaja revoljucija [On the eve of the avalanche. Higher education and the coming revolution]. Retrieved from https://jsps.hse.ru/index.php/vo/article/download/5791/6304 [in Russian].

Dualnoe obrazovanie – innovatsionnaya tehnologiya obucheniy. (2017). [Dual education - innovative learning technology]. Retrieved from http://www.dut.edu.ua/ru/news-1-0-4044-dualnoe-obrazovanie---innovacionnaya-tehnologiya-obucheniya [in Russian].

Kudelya, N. (2017). Dualnoe obrazovanie v Germanii: plyusyi i minusyi [Dual education in Germany: the pros and cons]. Retrieved from http://www.partner-inform.de/partner/detail/2017/9/269/8706/dualnoe-obrazovanie-v-germanii-pljusy-i-minusy [in Russian].

Luksha, P., & Peskov, D. (2013). Buduschee obrazovaniya: globalnaya povestka [Future of Education: A Global Agenda]. Retrieved from http://map.edu2035.org/attachments/7/a52816a4-8139-412c-809f-74ad18ca5292.pdf [in Russian].

Pulyaevskaya, A. (2016). Metodyi obucheniya i piramida Deyla [Teaching methods and pyramid Dale]. Retrieved from https://nitforyou.com/metodped/ [in Russian].

KFI Kiev Fashion Institute. Fashion obrazovanie ot liderov industrii [Fashion education from industry leaders]. Retrieved from http://kievfashioninstitute.com [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-23

Як цитувати

Hardabkhadze, I. (2018). Дуальна освіта у фешн-дизайні: проблеми і перспективи. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, (1), 59–72. https://doi.org/10.31866/2617-7951.1.2018.148144

Номер

Розділ

ДИЗАЙН ОДЯГУ, АКСЕСУАРІВ, ІМІДЖУ